Polityka opinii

Świetnie Cię tutaj widzieć! 

Oznacza to, że jesteś świadomą Użytkowniczką lub świadomym Użytkownikiem. Niniejszy dokument – polityka opinii został stworzony specjalnie z myślą o Tobie, aby wyjaśnić Ci jakim zasadom podlega dodawanie, publikowanie oraz weryfikacja opinii dotyczących Produktów lub usług oferowanych na naszej stronie. 

Pamiętaj jednak, że jest to nasza własna twórczość i nie możesz jej skopiować. Jeśli potrzebujesz takiego dokumentu na swoją stronę internetową napisz do nas wiadomość na adres: kontakt@areti.pl

Polityka opinii została skonstruowana w formie pytań i odpowiedzi, ponieważ jesteśmy zdania, że jest to najbardziej przejrzysta forma prezentowania informacji. 

  • Sklep, czyli co?

Sklepem jest strona internetowa, na której obecnie jesteś, a która zlokalizowana jest pod adresem: www.areti.pl

  • Kim jest Usługodawca?

Usługodawcą jest Kinga Tutko-Pasek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Areti Kinga Tutko-Pasek, ul. Klonowa 55, 25-553 Kielce, NIP: 6572891500.

  • Czym jest Produkt? 

Produktem jest każdy towar lub usługa zamieszczona w Sklepie lub oferowana w inny sposób przez Usługodawcę. 

  • Gdzie można zamieszczać opinie?

Opinie dotyczące Produktów oferowanych przez Usługodawcę można umieszczać za pośrednictwem mediów społecznościowych Usługodawcy, za pomocą Wizytówki Google należącej do Usługodawcy

  • Jakie są zasady publikowania opinii?
  • Usługodawca umożliwia dostęp do opinii o Produktach oraz ich samodzielnie opublikowanie.
  • Usługodawca samodzielnie publikuje opinie w Sklepie lub za pomocą swoich kanałów w mediach społecznościowych, które otrzymał np. drogą listowną lub e-mailową od swoich Klientów.
  • Publikowane są wszystkie opinie, zarówno pozytywne jak i negatywne. 
  • Opinie pochodzą w szczególności od Klientów, którzy zakupili Produkt lub skorzystali z usług oferowanych przez Usługodawcę, od osób które otrzymały Produkt nieodpłatnie lub na podstawie współpracy barterowej. 
  • Publikowane opinie nigdy nie są w żaden sposób sponsorowane i pochodzą od osób, które używały Produkt lub skorzystały z usługi oferowanej przez Usługodawcę. 
  • Jak są weryfikowane opinie? 

Wszystkie opinie dotyczące Produktu lub usługi oferowanej przez Usługodawcę są weryfikowane. Weryfikacja przeprowadzana jest w szczególności poprzez sprawdzenie zgodności danych osobowych osoby wystawiającej opinię z danymi osób, które zakupiły lub w inny sposób nabyły/dostały Produkt lub skorzystały z usługi (w szczególności imię, nazwisko, adres e-mail).  Jeśli Usługodawca poweźmie wątpliwość co do tego, czy osoba wystawiająca opinię faktycznie korzystała z Produktu lub usługi, podejmie próbę kontaktu z w/w osobą celem wyjaśnienia wątpliwości. 

  • W jakiej postaci publikowane są opinie? 

Usługodawca publikuje opinie w postaci niezmienionej (nie dokonuje w żaden sposób ich edycji, skracania lub usuwania jej fragmentów). 

  • Jakie opinie mogą podlegać usunięciu?

Opinie (nawet takie, które zostały już opublikowane) mogą podlegać usunięciu (częściowemu lub w całości) w szczególności, jeśli naruszają prawa osób trzecich, są sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami, są nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd, zawierają dane poufne, zawierają szkodliwe linki (wirusy). 

  • Kto ponosi odpowiedzialność za treść opinii? 

Wyłączną odpowiedzialność za treść opinii ponosi osoba wystawiająca opinię. 

  • Czy dokument ten podlega aktualizacjom?

Polityka opinii będzie podlegać aktualizacjom, ponieważ nadrzędnym celem Usługodawcy jest udoskonalanie i ulepszanie stosowanych procedur weryfikacji opinii. 

Data publikacji: 30.11.2023 r.